Întrebări frecvente

Dacă aveți nelămuriri referitoare la o posibilă colaborare cu noi, în această secțiune sperăm să vă oferim răspunsurile pe care le căutați.


Internetul a devenit o parte integrantă a vietii de zi cu zi. Milioane de oameni accesează zilnic site-uri din întreaga lume, în căutare de informații de ultim oră, care să le satisfacă necesitățile. Un site web poate oferi companiei dumneavoastră o identitate prin care să vă evidențiați pe aceasta vastă piață de desfacere, reprezentată de Internet.

Realizarea unei pagini web este un proces compus din mai multe etape strâns legate între ele:

Consultanță – Se discută scopul site-ului, conținutul și funcționalitatea sa.
Designul paginii web, presupune crearea stucturii de bază a site-ului, scheletul pe care se va adăuga conținutul. În general, acesta se identifică cu crearea structurii XHTML și a stilurilor CSS. De asemenea, sistemul de navigație se implementează tot în acest stagiu.
Adăugarea conținului util (texte, imagini) împreună cu editarea și adăugarea fișierelor media (imagini, animații flash, sunete, video) ce vor fi incluse în site. De obicei, în acest stagiu se face și optimizarea pentru motoarele de căutare (optimizarea de bază).
Verificarea compatibilităților cu majoritatea browserelor existente (sub diverse configurații, pe diverse platforme) și încărcarea pe un server web. Totodată, se va realiza și validarea codului sursă.

Da, veți putea vizualiza pagina web permanent, pe parcursul dezvoltării ei, prin intermediul contului pe care vi-l vom pune la dispoziție pe serverul nostru web. De fiecare dată când vom face o modificare importantă la site-ul dumneavoastră, vom actualiza pagina astfel încât să fiți mereu la curent cu evoluția proiectului.

În plus, veți putea face observații sau raporta erori prin intermediul sistemului pus la dispoziție pe contul dumneavoastră, acestea fiind luate în considerație în cel mai scurt timp. De asemenea, veți putea vizualiza și istoricul dezvoltării proiectului până la momentul curent.

CreativeZone vă oferă posibilitatea de a nu fi nevoiți să puneți la dispoziție niciun material, în acest caz, noi fiind responsabili și pentru adunarea materialelor. Acest lucru vă adaugă un plus la capitolul optimizare pentru motoarele de căutare, dar în schimb va crește prețul și timpul necesar dezvoltării paginii web. Totodată, la cerere, putem crea și identitatea vizuală a afacerii dumneavoastră (siglă, cărți de vizită, antete pentru documente etc).

În schimb, dacă compania dumneavoastră folosește deja o temă de culori, suntem gata să dezvoltăm un layout pornind de la acestea. De asemenea, orice alt element grafic sau de conținut va fi integrat în designul prestabilit. Pozele pot fi furnizate în format electronic sau imprimat ( scanate de către noi). Dacă scopul proiectului este refacerea designului sau completarea unei pagini vechi, materialele deja existente pot fi folosite în dezvoltarea noului conținut și astfel se poate scurta semnificativ timpul de execuție al noului proiect.

Prețul unui site web poate varia foarte mult în funcție de soluția aleasă. Complexitatea proiectului, timpul în care se așteaptă finalizarea lui, cantitatea de resurse pe care ni le puneți la dispoziție sunt doar câțiva dintre factorii care pot influența prețul unui site web. În cazul în care aveți nevoie de ajutor în alegerea celei mai potrivite soluții, puteți cere o ofertă personalizată, completând forumularul acesta. Vom analiza toate aspectele pe care le mentionați și vă vom trimite un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

Timpul necesar dezvoltării unui site web este dat în mare parte de complexitatea proiectului și de cantitatea de materiale pe care ni le puneți la dispoziție la începerea sa. Prin intermediul faptului că vă punem la dispoziție posibilitatea realizării unei oferte detaliate, puteți să specificați timpul maxim în care doriți ca site-ul să fie realizat. (Dacă se va cere realizarea site-ului în regim de urgență, acest lucru va influența prețul proiectului.)

Site-urile noastre sunt construite pentru a fi flexibile și pentru a putea crește odată cu afacerea dumneavoastră. Actualizările sunt foarte ușor de făcut și vor necesita un timp minim. Dacă modificarea se face în intervalul de mentenanță al pachetului web, orice update este gratuit.

Dacă nu va fi percepută o taxă pentru a opera modificarea. În cazul în care site-ul necesită actualizări dese sau, la specificarea explicită a clientului, site-ul va fi dotat cu un control panel de unde clientul va putea opera modificări asupra acestuia fără efort și fără a necesita cunoștințe tehnice.

Noi punem la dispoziția clienților noștri o gamă largă de tehnologii actuale care stau la baza dezvoltării unui site profesional. Printre acestea se numără XHTML, CSS, XML, JavaScript, PHP, MySQL, Ajax, Flash, Shockwave.

Clientul este informat asupra avantejelor / dezavantajelor folosirii unei anumite tehnologii în realizarea unui site web.

Un site web trebuie să fie actualizat și verificat periodic pentru a se adapta cât mai bine cerințelor clienților. De aceea, noi punem la dispoziția clienților noștri diverse tipuri de pachete de mentenanță și suport. Acestea constau în:
1. Actualizarea periodică a site-ului (schimbări în conținut, editare de imagini și scripturi)
2. Rezolvarea în cel mai scurt timp posibil a oricărei erori sau incompatibilități apărute.
3. Suport tehnic la schimbarea web-hostingului (găzduirii web).

Optimizarea web pentru motoarele de căutare (SEO) este procesul în urma căruia conținutul unui site web va fi mai bine indexat de către motoarele de căutare.
Optimizarea pentru motoarele de căutare este mult mai ieftină în comparatie cu alte mijloace de promovare (campanii CPC, CPM, reclame tv, radio), dar și mai eficientă (trafic de calitate).

În urma procesului de optimizare web, site-ul tău se va clasa mai bine și va obține poziții de top în urma căutărilor după cuvintele cheie relevante afacerii tale.

Mai mult decat atât, traficul provenit din motoarele de căutare, este unul de calitate. Vizitatorii nu ajung întâmplător pe pagina web, ci prin intermediul unei căutări după anumite cuvinte cheie.

Optimizarea web are ca scop poziționarea termenilor relevanți în poziții cheie, astfel încât motoarele de căutare pot analiza pagina web, dar și alți factori externi (exemplu numărul de link-uri către acea pagină, calitatea acestora, ancorele link-urilor către pagina ta) cu scopul de a determina relevanța paginii pentru anumiți termeni web.

Întrucât pentru unii termeni cheie concurența este foarte mare (de la zeci de mii până la milioane de pagini web), primele locuri în paginile de rezultate sunt aprig disputate.

Din dorința de a se situa pe aceste poziții de top, mulți abuzează de optimizare (frecvența de apariție a anumitor cuvinte cheie este exagerată) sau folosesc tehnici interzise (text ascuns, pagini diferite pentru motoarele de căutare și pentru vizitatori). Acest abuz este considerat “spamming” și este pedepsit de către motoarele de căutare.

Algoritmul prin care Google clasifică paginile web în funcție de anumite cuvinte cheie este secret, existând, totuși, speculații în urma testelor realizate de specialiștii în optimizare web.

Nimeni nu poate garanta o anumită poziție într-un anume motor de căutare. Mai mult decât atât, ordinea rezultatelor după anumite cuvinte cheie este într-o continuă schimbare (datorită acțiunilor proprii, ale competitorilor sau ale schimbării algoritmului de căutare).

Optimizăm pagini web scrise în limba română, engleză sau franceză.

O valoare întreagă (între 1 și 10) atribuită de către Google fiecărei pagini web din baza de date. Page Rank-ul este calculat de către Google folosind un algoritm matematic, bazat pe numărul și calitatea (determinată de același motor de căutare) link-urilor către pagina respectivă.

La fiecare 4 săptămâni, Page Rank-ul fiecărei pagini web indexate de Google este actualizat, în concordanță cu informațiile preluate de crawlere.

1. Cu cât o pagină are un Page Rank mai mare, cu atât mai des este vizitată de către crawlerul Google (Googlebot).
2. Page Rank-ul este unul din factorii principali folosiți în algoritmul de indexare a paginilor web.
3. Cu cât un site are un Page Rank mai mare (pentru prima pagină), cu atât motorul de căutare va indexa mai multe pagini web din interiorul acestuia.

Pentru a vă îmbunătăți Page Rank-ul întregului site (sau doar a unei anumite pagini web) trebuie să obțineți cât mai multe link-uri (interne sau externe) de la alte pagini.

Alege în primul rand pagini/site-uri* web cu un Page Rank cât mai mare!
* Ai grijă să nu confuzi valoarea Page Rank-ului primei pagini a acelui site și valoarea Page Rank-ului paginii pe care link-ul către site-ul tău este situat.

Cu cât pagina ce conține link-ul tău are un Page Rank mai mare și un număr mai mic de link-uri, cu atât mai mult te ajută. O pagină cu un Page Rank de 6, dar cu un număr mare de link-uri externe transmite un Page Rank mai mic decât o pagină cu un Page Rank de 4, dar cu un număr mai mic de link-uri externe.

Un motor de căutare (search engine) este un server ce trimite un robot (numit spider/crawler) să navigheze singur pe Internet urmând link-urile existente pe paginile pe care le vizitează. Toate paginile găsite sunt înregistrate apoi într-o bază de date.

Un alt program, de indexare, analizează aceste documente şi le indexează după cuvintele conţinute de fiecare resursă web (pagini, documente pdf, rtf).

În momentul în care un utilizator caută cu un motor de căutare după anumite cuvinte cheie, motorul da căutare se va uita în această baza de date și în funcție de criteriile proprii, va crea o listă de rezultate pe care o va afișa în ordinea relevanței fiecărei resurse web.

Principalul motor de căutare este Google (cu o cota de piață de peste 60%). La mare distanță, acesta este urmat de către Yahoo (20%) și MSN (10%). Alte motoare de căutare importante: Ask Jeeves, AOL, HotBot, LookSmart, Lycos.

Directorul web constituie o listă de site-uri web, clasificată pe categorii și subcategorii, menținută de oameni (nu crawlere). Site-urile sunt verificate și înscrise manual de către editori specializați.

Despre noi

CreativeZone este o agenție online cu sediul în București, ce oferă servicii complete de web building. Propunem soluții atât online, cât și offline. Oferim soluții pentru creare website, design grafic personalizat, promovare website, bannere, cataloage online, cărți de vizită și nu numai.Citeşte mai mult


Contactează-ne